Výrobci / značky

Doprava

Zboží balíme do kartonového obalu nebo smršťovací fólie dle druhu a charakteru zboží. Balné je zdarma u každého druhu zboží. Cena za doručení se řídí podle celkové hmotnosti a dodací adresy zásilky a je uvedena v platném ceníku v záložce Dopravné. Zboží zasíláme výhradně smluvní přepravní službou TOPTRANS. Doporučujeme se seznámit s přepravními podmínkami těchto společností. Za škody způsobené přepravou zodpovídá přepravce.

Postup pro reklamaci poškozené zásilky

Zásilka se při převozu může poškodit. V takovémto případě prosím postupujte dle pokynů níže:

Pokud je poškozený obal zásilky

  • Při převzetí si překontrolujte stav zásilky (neporušenost lepící pásky, poškození krabice, správný počet kusů).
  • Je li zásilka neúplná nebo poškozená, zásilku nepřebírejte a do předávacího protokolu spolu s dopravcem zaznamenejte důvod nepřevzetí.
  • Pokud poškozenou zásilku od přepravce převezmete, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce nebo škodním protokolu dopravce a zboží před zaměstnancem přepravní společnosti vyjmout z obalu a ověřit, zdali nedošlo k jeho poškození.
  • Neúplnou nebo poškozenou zásilku doporučujeme neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@noko.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a ten bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem na tutéž adresu.
  • Je li to možné, připojte fotografie poškozené zásilky i obalu.
  • Nebude li při převzetí poškozené, neúplné zásilky kupujícím sepsán škodní protokol s dopravcem, považuje se zásilka za doručenou bez poškození a v pořádku. Na pozdější reklamace ohledně poškození obalu nebo neúplnosti zásilky nebude brán zřetel.
  • Podnikatel je povinen prohlédnout zboží podle možnosti co nejdříve po převzetí zboží, nejdéle však do 24 hodin od převzetí s výjimkou případů, kdy zboží bylo předvedeno na prodejně a případné poškození zboží uplatnit u prodávajícího do 24 hod. od převzetí zboží.

Pokud je poškozené zboží, ale obal je neporušený

  • Zjistíte li po rozbalení, že výrobek jeví známky poškození, výrobek nezapojujte a nepoužívejte.
  • V případě známek užití a opotřebení výrobku nebude žádosti na vrácení peněz či výměně výrobku vyhověno.
  • Poškození je nutné viditelně nafotit a zaslat fotografie a kopii dokladu o koupi na email: info@noko.cz
  • Uveďte, zda byl či nebyl poškozen obal a zda li si přejete vrátit platbu nebo vyměnit či opravit výrobek.
  • V případě žádosti o vrácení peněz, uveďte do emailu i své číslo účtu.
  • V případě schválení výměny za nový výrobek, má kupující povinnost předat poškozený výrobek dopravci zabalený tak, aby nedošlo k dalšímu poškození, se všemi doklady a příslušenstvím, které zásilka obsahovala. Zásilka musí být označena číslem objednávky. Pokud zásilka nebude označena číslem objednávky nebo nebude řádně zabalena, nebude převzata a kupující musí další poslání znovu uhradit na vlastní náklady.



Informace Dodání zboží Rychlý kontakt

 

NOKO spol. s r.o., U Kamýku 2/870, 142 00 Praha 4

mobil: 602 366 243, tel.: 241 717 845, email: info@noko.cz

Po-Čt: 8-12 a 13-16, Pá: 8-12 a 13-14, So-Ne a státní svátky: Zavřeno 

Přijímáme platební karty