Výrobci / značky
Úvod Dodání zboží Reklamace zboží

Reklamace zboží

V případě reklamace je možné postupovat následovně:

  • Reklamovat můžete přímo v našem prodejním a servisním středisku.
  • Dále můžete reklamované zboží poslat poštou na adresu firmy NOKO spol. s r.o. kterou naleznete na tečhto stránkách. V případě, že se rozhonete pro tento způsob reklamace, výrobek vhodně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Do zásilky přidejte průvodní dopis s popisem závady, doklad o koupi (postačí jeho kopie), záruční list a veškeré příslušenství, které bylo součástí původního balení. Urychlí to vyřízení reklamace v případě, že bychom měnili výrobek za nový. Někteří výrobci již nevydávají  záruční listy, k reklamaci zboží potom stačí prodejní doklad – faktura.
Informace Dodání zboží Rychlý kontakt

 

NOKO spol. s r.o., U Kamýku 2/870, 142 00 Praha 4

mobil: 602 366 243, tel.: 241 717 845, email: info@noko.cz

Po-Čt: 8-12 a 13-16, Pá: 8-12 a 13-14, So-Ne a státní svátky: Zavřeno 

Přijímáme platební karty