Kategorie      
Výrobci / značky

Reklamace/vrácení zboží

Úvod Dodání zbožíReklamace/vrácení zboží

V případě reklamace je možné postupovat následovně:

  • Reklamovat můžete přímo v našem prodejním a servisním středisku.
  • Dále můžete reklamované zboží poslat na adresu firmy NOKO spol. s r.o. kterou naleznete na techto stránkách v kategorii kontakty. V případě, že se rozhonete pro tento způsob reklamace, výrobek vhodně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Do zásilky přidejte průvodní dopis s popisem závady, doklad o koupi (postačí jeho kopie),popřípadě  záruční list byl -li vystaven a veškeré příslušenství, které bylo součástí původního balení. Urychlí to vyřízení reklamace v případě, že bychom měnili výrobek za nový. Někteří výrobci již nevydávají  záruční listy, k reklamaci zboží potom stačí prodejní doklad – faktura.

Informace

Rychlý kontakt

NOKO spol. s r.o.

U Kamýku 2/870, 142 00 Praha 4

mobil: 602 366 243, tel.: 241 717 845

email: info@noko.cz

IČO: 45275017, DIČ: CZ45275017


Pondělí - Čtvrtek: 8-12 a 13-16

Pátek: 8-12 a 13-14

Sobota, neděle a státní svátky: ZAVŘENO


Přijímáme platební karty

 

 

 

Hodnocení zákazníků

Copyright 2018 - 2024 © noko.cz