Kategorie      
Výrobci / značky

Reklamace/vrácení zboží

Úvod Dodání zbožíReklamace/vrácení zboží

V případě reklamace je možné postupovat následovně:

  • Reklamovat můžete přímo v našem prodejním a servisním středisku.
  • Dále můžete reklamované zboží poslat na adresu firmy NOKO spol. s r.o. kterou naleznete na techto stránkách v kategorii kontakty. V případě, že se rozhonete pro tento způsob reklamace, výrobek vhodně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Do zásilky přidejte průvodní dopis s popisem závady, doklad o koupi (postačí jeho kopie),popřípadě  záruční list byl -li vystaven a veškeré příslušenství, které bylo součástí původního balení. Urychlí to vyřízení reklamace v případě, že bychom měnili výrobek za nový. Někteří výrobci již nevydávají  záruční listy, k reklamaci zboží potom stačí prodejní doklad – faktura.

Informace

Přijímáme platební karty

 

 

 

Hodnocení zákazníků